ponedeljek, 23. april 2012

Našitek bager s fantkom



Naslednji v seriji našitkov se je znašel tudi bager s fantkom. Mimo našitka z bagrom preprosto nisem mogla, ker sin naravnost obožuje gradbene stroje. Sprva sem nameravala našitek nalepiti na sam žep trenirke, pa sem se na koncu odločila, da se tokrat ne bom strogo držala nekih splošnih norm. S tem sem si dokaj povečala prostor za ustvarjanje, saj nisem bila več omejena zgolj na površino vidnega dela žepa. 

Kot po navadi do krojnega načrta za našitek bagra s fantkom pridete s klikom na to povezavo. Barvna shema posameznih sestavnih delov je prepuščena vam samim, saj dvomim, da boste imeli kos oblačila v natanko takšni barvi kot je tale spodnji del trenirke. 

Izdelava bagra
Vse sestavne dele, ki jih najdete na krojnem načrtu, iz blaga izrežite. Vse kose utrdite s centelinom, ki ga polikate po eni strani. Našijte gumbe na manjše dele bagra (glejte krojni načrt). Ko boste prišli do lepljenja manjših kosov na večje, si pomagajte z zgornjo fotografijo. Temu sledi okrasno šivanje na roke. Ponovno si pomagajte z zgornjo fotografijo. Razvrstite posamezne kose na oblačilo in ko ste zadovoljni z razporeditvijo, se lotite lepljenja vseh sestavnih delov bagra na oblačilo.

Izdelava fantka
Vse sestavne dele za fantka najdete na krojnem načrtu. Izrežite jih iz blaga. Kose utrdite s centelinom in okrasite z ravnimi prekinjenimi šivi. To seveda zašijete na roke. Ravno tako na roke našijete obe očesi in usta. Načeloma bi lahko to slednje tudi narisali z barvo za tekstil, vendar zakaj bi si olajšali delo, če si ga lahko otežimo. Ko so posamezni dela za fantka končani, se lotimo lepljenja le-tega na sam bager oziroma roko bagra. Pomagajte si z zgornjo fotografijo in s krojnim načrtom

Opozorila bi rada, da sem za rokici in nogici uporabila navadno belo vrvico, ki sem jo tudi kar prilepila z lepilom za tekstil, a se mi je po pranju v pralnem stroju na koncih razcefrala, zato priporočam, da okončine narišete z belo napihljivo barvo za tekstil, ki bo dala isti tridimenzionalen videz kot ga daje vrvica.

Zaključek
Moj otrok nerad pozira kot model, zato zelo težko pridem do fotografije, ki bi prikazala, kako dobro dejansko našitek izpade, ko ima fant trenirko oblečeno. Vendar je ta našitek na trenirki v živo tako fantastičen, da je trenutno moj najljubši. Ko se dokopljem do boljše fotografije končnega izdelka na modelu, pa jo seveda takoj objavim!





















Vse tiste, ki ste spregledali našitek traktorja, našitek kolačka na vagončku, našitek žabic ali našitek hišk na kolesih pa vabim h kliku na  omenjene povezave!



Ni komentarjev:

Objavite komentar