ponedeljek, 23. april 2012

Našitek hišk na kolesih

Tole majico s hiškami na kolesih objavljam, ker je dosegla največje število "všečkov" pri objavi na mojem FB profilu. Pri tem našitku sem združila sinovo ljubezen do vlakov in njegovo prisrčno obsedenost z gradnjami hiš iz lego kock.


Kaj boste potrebovali?
Krojni načrt, blago različnih barv, 10 majhnih in 1 velik gumb, barvo za tekstil, lepilo za tekstil, centelin.

Izdelava mosta
S priloženega krojnega načrta izrežite most. Blago, iz katerega boste izrezali most, z ene strani polikajte s centelinom. Nato položite kroj na blago in obrišite. S šivalnim strojem našijte najmanjši cikcak šiv naokoli mostu, na koncu pa še velik cikcak šiv na vrhu mostu (glej sliko!). Ko ste s šivanjem končali, most ob šivu izrežite in ga nalepite na majico z lepilom za tekstil.

Izdelava hiške, lokomotive in strehe
Tu se držimo popolnoma enakega postopka kot pri izdelavi mostu. Torej, s krojnega načrta izrežete posamezno hiško in streho, blago polikate s centelinom, kroj položite na blago, obrišete in s šivalnim strojem našijete cikcak šiv naokoli posameznega kosa. V mojem primeru streha po spodnjem delu nima cikcak šiva, ker sem jo izrezovala iz rokavov starih majic in sem pazila, da je zarobljen del rokava na spodnjem delu strehe (glej sliko!). Posamezne kose izrežite in vse skupaj nalepite. Pri tem si pomagajte s priloženo skico na krojnem načrtu.

Barvanje z barvo za tekstil
Uporabila sem barvo za tekstil, ki se jo nanaša s čopičem. Ta barva ne obarva blaga, temveč prekrije njegovo originalno barvo. Kasneje zelo rada po večkratnem pranju razpoka ali se spere. Prednost te barve pred barvnimi flomastri je ta, da je prekrivnost temnih tkanin s svetlo barvo izredno dobra. Pri barvnih flomastrih pa največkrat ne bo nekega učinka na temni tkanini.
Na tem našitku sem uporabila bež barvo. Z njo sem pobarvala posamezne zidake na mostu, okna in vrata hišk ter vmesne priključke med lokomotivo in hiškami. Za konec še prišijte gumbe in ste končali!




Vse tiste, ki ste spregledali našitek traktorja, našitek kolačka na vagončku, našitek bagra s fantkom ali našitek žabic pa vabim h kliku na  omenjene povezave!



Ni komentarjev:

Objavite komentar